zondag 11 september 2011

pinspiration





Ik heb een zwak voor heerlijke warme dikke wollen shawls en nu breien weer helemaal hip is, is er zoveel keuze met de winter op komst. 
Gisteren kocht ik een prachtige mosterdgele, die helemaal matcht met de nieuwe mosterdgele maillot die in de kast op de kou ligt te wachten.
De kleur was aanleiding om op Pinterest te kijken naar (interieur)pins in deze originele kleur. En gelijk een mooie bijpassend chunk te halen voor de armband van Noosa Amsterdam ;)


6 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes, in het interieur ook erg mooi met groen en blauwtinten....
    Groeten Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afgelopen week ben ik ook in huis begonnen om er een beetje geel in te gooien, het liefst mosterdgeel maar dat is nog wel een zoektocht. Maar het staat wel heel mooi bij alle grijzen bij ons thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooi, vooral met dat grijs. Ik wacht samen met je mee op de kou, want in mijn la ligt ook een mostergele maillot te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous post - mustard is also my fave color - brilliant post and great blog:)
    Axxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...