zondag 12 februari 2012

count your blessings



Deze week:
* veranderde ik in het weekend de indeling van de kamer van Pip, Sam én de woonkamer. Heerlijk om te schuiven met meubels en accessoires in ons eigen huis. Een van de momenten dat ik blij ben dat de snoeren niet netje zijn weggewerkt en ik lampen en apparatuur naar hartelust kan verplaatsen :)
*  kocht ik heerlijke handschoenen in de sale bij mijn favoriete winkel HEMA die warm én iPhone-vriendelijk tegelijk zijn
* werd onze bank een kussen rijker toen ik mijn favoriete Tas-ka kussen (met korting!) in de etalage spotte bij Carlos in huis, een woonwinkel met een hoog hebberigheidsgehalte in Deventer
* hielp ik Pip en haar klasgenoten bij het maken van high tea-gerechten tijdens het kookproject op school
Een fijne week met een heerlijke balans in thuis, werk en tijd voor mijn passie wonen!

This week: * I changed our interior moving furniture and accessories *bought nice Iphone-proof gloves to keep my hands warm at my favorite dutch store HEMA and my favorite Tas-ka pillow at Carlos in huis, a great interior design shop in Deventer * helped during the cooking project at Pip's school making high tea
A nice week spending the right amount of time at work, together with the kids and styling our home.

Volg de wekelijkse count your blessings van: Anki - Christian - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Marit - Froukje - Anne – Arnika – Marielle – Janie - Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Philomeen - Aukje -  Jolanda - Marlous – Saskia - Sacha - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Mischa


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van je meisje, ze lijkt wel een model! Fijne blessings hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een perfecte week!! Mooie foto van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie week! Geweldig de handschoenen van de Hema. En wat een goed foto van je dochter.
    Fijne nieuwe week weer!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto van je dochter,
    wat een prachtig haar!
    Geweldige handschoenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...