vrijdag 18 september 2015

office love






Terwijl ik de lijst met blogs die ik volg op bloglovin' aan het opschonen was, merkte ik hoeveel mooie blogs in de afgelopen periode verdwenen zijn. Soms omdat ze hebben gekozen voor een andere vorm voor het delen van mooie en/of persoonlijke dingen. Soms omdat het gewoon genoeg was. En ik betrapte me erop dat die gedachte ook steeds vaker door mijn hoofd gaat.
Is dit blog nog de wijze waarop ik wil blijven delen? Waarom plaats ik minder berichten? Heb ik naast thuis, kids, werk, mijn studie interieurstyling en al die andere leuke dingen nog tijd om te bloggen? En als ik blijf bloggen; wil ik dan alleen nog maar eigen foto's plaatsen? Wil ik nog wel persoonlijke dingen delen? En in welke taal?
Terwijl ik me nog even wat tijd gun om hier over na te denken, deel ik stiekem toch een persoonlijke blogpost zonder eigen foto's :), maar met de inspirerende foto's van de creatieve werkomgeving van het reclamebureau MUH-TAY-ZIK | HOF-FER gevonden via Curbed
Wat een inspirerend interieur om in te werken!

While thinking about whether and if how to continue my blog, I'm happy to share a new post with great pictures of a creative office of an advertising agency found on Curbed
It must be so inspiring to work in this interior!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...